Frequently Asked Questions
Bezorging
-
Beschadigd of defect artikel ontvangen?
Meld je artikel binnen de retourtermijn retour in je account en geef dit via de retourreden aan ons door. Wanneer je geen account neem dan contact met ons per mail of per telefoon. -
Bestellen voor grote aantallen?
Wil je een bestelling plaatsen voor grotere aantallen - vraag een offerte aan via redactie@bbqstreet.nl -
Verkeerd artikel ontvangen?
- Meld het artikel dat je eigenlijk besteld hebt, maar niet hebt ontvangen als retour aan.
- Stuur het artikel dat je niet besteld hebt op.
- Bestel zelf het juiste artikel (nog een keer), dan heb je hem het snelste in huis.
- Kom je er met bovenstaande uitleg niet uit? Neem dan contact op.
Retouren
-
Retouradres?
We hebben meerdere retouradressen. Je krijgt automatisch het juiste retouradres door je artikel retour aan te melden in je account. -
Ophalen grote en zware artikelen?
Deze halen we bij je op. Denk aan bv bbq’s -
Dit kun je niet retourneren?
- Cadeaubonnen en -kaarten
- Artikelen die om redenen van gezondheidsbescherming of hygiëne niet retour mogen (waarvan de verzegeling is verbroken)
- Artikelen met gebruikerssporen zoals kleding en schoenen (artikel mag niet gedragen zijn, het label moet er nog aan zitten)
- Digitale artikelen
- Artikelen die op maat/persoonlijk gemaakt worden, zoals gegraveerd bestek en op maat gemaakte schorten etc
- Versproducten.
- Het artikel mag alleen eenmalig gebruikt zijn?
- Om de aard, kenmerken en werking vast te stellen mag je het artikel eenmalig testen. Uitgezonderd voor artikelen waarvan de verzegeling niet verbroken mag worden.
-
Wat je mag retouren?
Binnen de retourtermijn mag je je bestelde artikel redelijkerwijs uitproberen om te weten of het naar behoren werkt en of je er blij mee bent. Net zoals dat je kleding en schoenen past in een winkel, mag je een artikel dat je via een website bestelt, testen om te kijken of het bevalt en of het voldoet aan je eisen. Je mag het artikel niet volledig in gebruik nemen als je nog niet weet of je het houdt. -
Retourtermijn bij BBQSTREET?
Voor artikelen die op afstand worden verkocht (bijvoorbeeld via een website), geldt een wettelijk herroepingsrecht van 14 dagen.(hij gaat in op de dag dat je het artikel ontvangt)
Overig
-
Responsible disclosure:
Kwetsbaarheid gevonden?- De specialisten van BBQSTREET werken continu aan de veiligheid en optimalisatie van onze website en systemen, zodat je bij ons zonder zorgen kunt winkelen en betalen. Ondanks dat wij ons uiterste best doen, kan er zich onvoorzien toch een fout of kwetsbaarheid in één van onze diensten voordoen. Mail ons dan en meld bij ons de volledige gegevens en details van de gevonden kwetsbaarheid, de stappen die je hebt doorlopen en waar de kwetsbaarheid zich voordoet.
- Onze specialisten gaan direct aan de slag met je melding en geven je zo spoedig mogelijk een reactie. Gedurende het onderzoek vragen wij je om discreet om te gaan met je bevindingen. Uiteraard houden wij je op de hoogte van het vervolg.
- SQL injection
- Cross Site Scripting (XSS)
- Cross-Site request forgery (CSRF)
- Weak encryption
- Information leakage
- Problemen omtrent authentication/authorization
-
Mag iemand onder de 18 jaar een bestelling aannemen?
Natuurlijk! Als je oud genoeg bent om de deur open te doen mag je ook boodschappen in ontvangst nemen. Waar je wel rekening mee moet houden, is dat wij geen alcohol mogen afgeven aan minderjarigen. Dat is wettelijk zo bepaald. Bij twijfel kan de bezorger vragen om een identiteitsbewijs. -
Zijn mijn gegevens veilig bij jullie?
- Vanzelfsprekend! Je kunt er altijd van uitgaan dat we jouw gegevens – zoals je adres, e-mailadres en telefoonnummer – uitsluitend gebruiken voor onze dienst.
- Met die gegevens kunnen we je bijvoorbeeld op de hoogte houden van jouw aanmelding of de bezorging. We zullen je gegevens nooit verstrekken aan derde partijen en gaan vertrouwelijk om met je gegevens in e-mails en andere berichten naar jou toe.
- Het wachtwoord dat je invult, is geheim en alleen voor jou. Zorg ervoor dat je dit wachtwoord niet deelt met andere mensen.
- Wachtwoord vergeten? Je kunt heel simpel een nieuw wachtwoord aanmaken via de app door op de inlogpagina te kiezen voor ‘Wachtwoord vergeten’. Het wachtwoord dat je kiest is privé en wordt niet in onze database opgeslagen.
-
Vragen en problemen?
- Nog geen account? - Dan maak je deze tijdens het bestellen aan. Onze medewerkers kunnen helaas geen bestelling voor je plaatsen.
- Probleem tijdens het bestellen? - Verwijder je cookies en probeer het opnieuw.
- Geen bevestigingsmail ontvangen? - Staat je bestelling niet bij 'Bestellingen' in je account? En je hebt meer dan 1 uur geleden besteld? Neem dan contact op met de klantenservice. Als je bestelling niet gelukt is betalen we je automatisch terug.
- Artikel is verdwenen in de winkelmand? - Switch tijdens het bestellen niet van NL naar BE, dan kunnen artikelen verwijderd worden omdat ze in dat land niet leverbaar zijn.
-
Bestellen in 3 stappen?
- Leg een artikel in je winkelwagen - ga verder naar bestellen
- Vul je gegevens in - controleer je bestelling
- Reken je bestelling af - je ontvangt binnen 1 uur een bevestigingsmail van ons.
-
Mislukte bestellingen?
Krijg je een melding dat de bestelling of betaling is mislukt, maar is er wel geld afgeschreven? Dan betalen we je terug. Hoe snel je het geld ontvangt, hangt af van de reden en van je betaalmethode. -
Problemen met betalen?
Aantal tips:- Probeer het later opnieuw, is mogelijk een tijdelijke storing bij je bank of creditcardmaatschappij.
- Betaal als het kan met een andere betaalmethode
- Betaal met een andere browser of device
-
Achteraf betalen?
Achteraf betalen is helaas niet mogelijk. -
Betaalmogelijkheden?
iDEAL - BBQSTREET cadeaubon - Bancontact - SOFORT Banking - Creditcard -
BTW-factuur?
Het kan voorkomen dat er geen btw vermeld staat op je factuur. Dat hangt ervan af of het een bbqstreet artikel of een artikel van onze partner is: -
Factuur aanpassen?
Om je gegevens te beschermen kan een factuur niet aangepast worden zodra de bestelling is geplaatst. Als de bestelling nog niet is verzonden kun je annuleren en opnieuw bestellen met het juiste factuuradres. -
Factuur of creditfactuur bekijken?
Alle facturen en creditfacturen staan bij Facturen in je account of kun je opvragen bij onze partners (Napoleon - Driessen - bij je bestelling). Per levering ontvang je één factuur. Als je bestelling in verschillende delen wordt verzonden kun je dus meerdere facturen ontvangen.
Heb je een andere vraag?
Neem gerust contact met ons op.
- 085 – 004 43 03
- service@bbqstreet.nl
Of stuur ons een bericht en wij komen binnen twee werkdagen er op terug.